2008-12-12 | 08:53:11

FREDAG!

Kräftan 22/6-22/7

Helst vill du ha en lugn fredag,
men det kan dyka upp ett spännande förslag som du bara måste nappa på

-

HELL NO! Det är josses födelsedag idag så jag vill INTE ha det lugnt :P

Idag började bra. Gick upp halv 8 och var lagom pigg (trött). Gjorde mackor och slängde ner dem i väskan, är ingen morgon ätare direkt. Cyklar till skolan för att vi ska ha gäst föreläsning i typ aulan. Står där lite över 8 helt ensam. Tyckte det var konstigt, sen ringer jag runt ingen svarar mer än Madde. Vi började inte fråns 10! Så nu sitter jag här i soffan kollar på the voice och äter frukost. Ska snart packa med ska ta bussen tillbaka till skåne vid 2.





Så här vackert är det utanför min lägenhet. Där lastbilarna står ligger även ett bageri, luktar alltid supergott här. Det är även där bussen går ifrån. Kommer bli så lat sen :p

/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!