2008-12-19 | 17:37:38

Fredag

Kräftan 22/6-22/7

Bra dag för nöjen men om kvällen blir alltför sen kan du tappa humöret.
Du behöver en del vila också.

-

Detta stämmer som satan. Ska iväg sen till Reka där det bjuds på tillsällning ska vara nykter idag för gårdagen var för hård! Ska hem och sova mår piss.

Iallafall ska kanske berätta lite om gårdagen. Den började med att vi åt på Verona och mös sen gick vi till min lägenhet och spelade shot-tre-i-rad och hade allmänt trevligt. Lite fler folk trillade in. Sen bar det av till mårtensson där vi sjöng karaoke. Jag, Marie och Sandra sjöng macken lät väl som när man kör över en katt och jag rockade till den. Hur man nu kan det?! Blev även rosa helikopter med ekparna. Hade väldigt trevligt i alla fall. Kom hem och pratade lite med carez på msn och började städa sen märkte jag att det fattades ett dricksglas så jag började leta. Jag har fortfarande inte hittat det. Skit i vilket. Kvällen slutade med datorn i sängen, camen igång och jag som sov. Idag mår man som man förtjänar helt enkelt.

Idag har jag varit och klippt mig och spungit i butiker för att alex skulle hitta julklapp :/

/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!