2008-12-26 | 17:24:25

Fredag

Inte uppdaterat på ett tag. Har gjort en hel del och ingenting alls.

Tisdag Firade vi jul hemma, fick min mikro och lite annat till min lägenhet. Hade väldigt trevligt och vi tog även foto på alla syskonen. Matilda var överglad för att hon hade fått en mp3 och sen en resa till spanjen och hon skulle bada i en pol.

Onsdag Åkte vi till Skottorp och firade jul. Åt god mat och skrattade med Alex och Katti. Katti var även jultomte hos grannen så jag och alex satt i bilen i över en halvtimme och väntade. Kvällen slutade med att vi satt och diskuterade saker mellan himmel och jord.

Torsdag Crille ringde mig halv 12 och åkte med honom i 2½ timme, var kul. Sen bar det hemmåt och gjorde ingenting. Kollade på film sen bar det av hem till anna och åt och spelade jag har aldirg, tjötade och drack gott. Bar av hem när de andra skulle sticka ut.

Idag bar det av till jobb vilket ledde till är att jag började förtidigt. trodde jag började 9 men började kvart över. Skit i vilket, risken är däremot att jag jobbar över för har as mycket att göra. Ringer mycket så har inte tid att sitta här längre.
Ikväll är det fira crille.

/ V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!