2008-12-05 | 11:29:24

Fredag

Kräftan 22/6-22/7

Egentligen ingen dramatisk dag, förmodligen händer inget alls.
Du myser, trivs och hämtar andan.

-

Horoskopet har delvis rätt idag faktiskt :p Det händer inget dramatiskt iom att jag ska plugga satan i det.
Ikväll åker jag hem igen och ska på middag med familjen. Däremot hämta andan stämmer inte, ska ju plugga.

Jag börjar få lite ångest iom att jag ligger lite eftet i allt. Måste verkligen ta hela helgen till att plugga,plugga,plugga och åter plugga. Ska även till Hilda imorgon. Äta gott, spela spel, umgås och dricka gott. Ser fram emot det.

Just nu sitter jag och har Mtv på de har spelat skitmånga bra låtar i rad nu. Just nu så spelar de Pink med Sober. Den är skitbra, hela hennes album Funhous är bra. Albumet går på repeat på min ipod om jag ska vara ärlig. Jag har alltid haft en liten förkärlek till pink. Hon har låtar som passar alla ens humörer om man ska kalla det så, gråtlåtar, festlåtar, lugna låtar men ändå med krut i tror ni fattar.

Nu blir det duschen, sen ska jag plugga och städa lägenheten. Har inte diskat på 3 dagar. OPS!
Mamma läs det som jag har inte varit hemma så mycket och det är inte så mycket.

/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!