2008-12-13 | 09:56:29

Lördag

Kräftan 22/6-22/7

Månen ger dig en underhållande och spännande afton.
En liten gnista kan bli till en riktigt het låga.

-

Får börja med att tacka alla igår hade riktigt roligt :D Har väl sagt en del man inte borde men sånt får man ta. Livet är för kort för att hänga upp sig på sånna saker.
Idag mår man som man förtjänar iaf är astrött alex skickade sms till mig klockan 9. Höll på att dö då iom att jag kom hem runt halv 4-4. Har inga bilder på gårdagen själv (vet inte var min kamera är och har inte letat efter den heller) utan det stod Anna för.

Ska snart ner och äta frukost sen ska jag, pappa och alex (som förövrigt är hos jim så vi måste köra en omväg. HATE IT not) sen ska vi köra till ikea, väla, titta till gabbes katter och sen upp till halmstad och fixa med min lägenhet. Kommer mer och mer i ordning och det känns skönt.

Sitter förövrigt och lyssnar på Pinks låt Ave Mary A den är bra den



/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!