2008-12-06 | 13:23:08

Lördag

Kräftan 22/6-22/7

Lite omväxling skulle inte skada.
Det kan räcka med något litet, kanske exotisk mat eller en ny miljö.

-

Ny miljö kan det kanske vara hildas nya place? Vi säger det iaf:P

Igår bar det av till östra och stisseland med alex och ia. Hade rätt så trevligt. kom hem runt 2 tiden och det blev sängen.
Vaknade 11 och stack ner till Engströms, där karro kollade på skidskitet och matilda på eva och adam, vad valde man om inte eva och adam liksom? kom hem nu och nu ska jag plugga som satan för ca kvart över 6 kommer anna och hämtar mig och sen ska vi till hilding :) blir mat, spel och dricka för hela slanten, det gillar vi.
Nu ska jag sätta mig med den underbara boken STRUCTURE IN FIVES med HENRY MINTZBERG! gud så kul NOT! Måste göras iaf.

/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!