2008-12-15 | 12:05:47

Måndag

Kräftan 22/6-22/7

Bra dag för shopping, affärer och liknande.
Du har förmodligen roligt också men mest handlar det om fynd.

-

Nja kanske inte riktigt? Blir bara skola och plugg idag.

Jag har börjat få Anna syndromet, vakna mitt inatten går upp och tror att man ska gå upp då. Jag gjorde det inatt klockan 3. Nu förstår jag hur du känner :p Var och tränade med Jenny innan och jag ska mest troligt träna imorgon med :) känns riktigt skönt att man har "kommit" igång med det. Måste hålla i det efter jul med. Ska träna minst och absolut minst 2 gånger i veckan. Innan har det bara varit ursäkter för att inte göra det men jag ska skärpa mig.
Nu ska jag gå och göra vid mig inför en 3 timmar lång föreläsning.
/ V


En spice-bild från i fredags :) ♥

Kommentarer;
Anna

Hahah Anna syndromet? Det var det bästa jag hört på länge! :D

2008-12-15 kl. 13:28:21

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!