2008-12-22 | 19:54:29

Måndag

Kräftan 22/6-22/7

Om du bara kan undvika att stressa blir måndagen
givande på många sätt. Så glöm inte pausa då och då.

-

Jag har iaf inte stressat idag skulle både ha pluggat och städat men nej gissa vad jag har gjort. Jag har spelat the sims från typ 12 idag till 7 ikväll. Inte bra det här nej. Nu ska jag iaf ta och städa, baka pepparkakshus med alex, bränna ut en film, fixa mina rim och plugga.
Imorgon blir det Familia med Anna ska hitta mina 2 julklappar för 50 kronor. Lär inte bli lätt men det får gå.

dagens låt som har gått om och om igen idag är Again med Lenny Kravitz



/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!