2008-12-08 | 09:23:32

Måndag

Kräftan 22/6-22/7

Du är på ganska dåligt humör, rastlös och otålig.
Detta förvärras av att inget roligt händer just nu.

-

Nja rastlös och otålig kanske jag är och nej det händer INGET roligt idag.

Klockan ringde 06,45 för att jag skulle ner och tvätta. Makade mig upp med tunga ögon. Har varit vaken sen dess och kan säga att tiden har gått helt sjukt fort. Jag kollar på nyhetsmorgon(!) och stryker. Vuxenpoäng där ja. Ska snart äta frulle och sen ner och hämta den sista tvätten. Jag är dessvärre inte så sugen på frukost men man måste ju ;P
Idag blir det ekonomistyrningsföreläsning i 3 timmar. Gäsp. Efter det blir det organisationsplugg med brudarna. Ser kanske inte fram emot det men man har iaf de 3.

Julen närmar sig även med stora steg och jag har funderat länge på vad jag skulle önska mig utan att komma på något. Sen igår slog det mig jag behöver ju saker till lägenheten :p både högtalare till datorn och till den kommande tvn :P det sista har jag nog redan fixat själv. Sen är det ju aldrig fel med presentkort på typ ikea så man kan köpa lite tavlor. Sitter här med helt kala väggar inte snyggt precis :p Har ju bara bott här i en vecka så det är ju förståligt men ändå :p

Nu ska jag kila till tvättstugan.

/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!