2008-12-03 | 21:21:13

min kväll.

Så här ser min  kväll ut, datorn framför mig och jag pysslar lite med ett fotoalbum samtidigt som jag pluggar på det muntliga och kollar på andra avenyn. :p många järn i elden har jag allt. Har inte blivit så mycket pluggande som jag skulle ha gjort faktiskt. Mamma ringde innan så det blev lite prat med henne. Alex har fått en ny mobil lite avis jag är där va :/ Jag behöver med en ny men får vänta tills jag blir rik eller något liknande. Aja ska återgå till att göra allt möjligt :)
missade att säga att jag bakade en misslyckad sockerkaka innan. eller ja den var bara misslyckad på formen annars var den hur god som helst!


/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!