2008-12-21 | 20:42:57

mors lilla lathund

idag har jag inte alls varit så flitig som jag skulle vara. Har däremot städat men måste städa mer. Pepparkakshuset är inte byggt ännu och jag har bara läst 50 sidor i ekonomistyrningen. Gillar låten mors lilla lathund som var med i pippi för det stämmer perfekt in på mig idag, jag gör hellre allt imorgon!

Matilda var här en sväng innan också. Hon är så ofantligt söt, vi satt och åt mat och hon blundade på ett konstigt sätt så jag frågade henne om hon var blind eller vad hon höll på med så sa hon "Nej jag njuter bara av maten". Det såg sjukt roligt ut. Älskar den lilla tjejen.

Jag har även skrivit lite till på mina julrim. Går väl sådär men bättre dåliga än inga anser jag.  Kommer nog inte själv få ett julrim men det är roligare att ge än att få. Det är sjukt vi ska fira jul om två dagar det är liksom snart här. Man börjar även tänka på att året har gått sjukt fort och att det kändes som att man fyllde år precis. Jag blir 20 om ett halvår det är skadat. Det känns som att jag precis fyllde 18?! Sen att Matilda blir 8. Den lilla sparvlen blir 8 hon är fasiken snart 10 och sen går det utför ( om hon blir som sina mostrar ). Det är sjukt helt enkelt.

Imorgon ska jag träffa Emma på eftermiddag/kväll och innan dess blir det väl plugg och städning. Måste göras till tusen.

/ V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!