2008-12-17 | 18:17:31

Onsdag

Kräftan 22/6-22/7

En trevlig och lekfull onsdag som gjord för nöjen av olika slag.
Du söker omväxling och nya intryck.

-

Idag började med föreläsning och vi gick igenom en övningstenta. Det kan verkligen behövas då jag inte har pluggat så värst mycket på det ämnet. Det är ganska jobbigt faktiskt. Efter det stack vi hem till Nina för att fixa med vår presentation igen så nu är den klar. Vi blev även klara med våg komplementering.
ikväll händer inte jättemycket ska lära mig det jag ska säga imorgon och runt 8 ska jag bort till emmy och hälsa på där för hon har förfest. Jag sticker inte ut idag utan det blir imorgon istället :P

nu ska jag fixa lite här :P

/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!