2008-12-03 | 15:53:27

onsdag

Kräftan 22/6-22/7

Onsdagen blir mest en paus mellan olika upplevelser.
Du smälter sådant som har hänt de senaste dagarna.

-

Så jäkla arg jag är nu, jag har varit utan internet sen i söndags pga att en på kundtjänst inte kan sina saker, jag kunde ha fått det i måndags fick jag reda på nu. "Det tar upp till tre dagar innan de fixar det" Okej jag ringde nu och det tog 5 minuter för att få det fixat. Okej jag har haft endel plugg att göra men det är principen.

Nog med det nu.
Idag blir det att öva på redovisningen till imorgon ska försöka att sticka och träna med. har inte gjort det på EVIGHETER :/ Imåndags så skulle jag haft föreläsning hela dagen men skippade lite för att min kusin Katarina kom hit så vi gick på stan och jag fixade de sista julklapparna till familjen. Ska fixa de andra med blir nog i helgen. Sen pluggade jag lite bara. Igår blev det sovmorgon, skulle egentligen inte ha det men jag var bara så lat så att jag sov vidare. Sen bar det av till Nina där vår grupp gjorde organisationen. Stack och handlade mat efter det, hade typ ingenting här i lägenheten. Man blir alltid chockad att man har så lite mat som man har :P Försökte även hitta en adventsljusstake att ha i fönstret men det sket sig :p

Nu ska jag slå in julklapparna.

Nöjd Ida ;) haha

/V


Kommentarer;
ida

Nu e ja nöjd (:

2008-12-04 kl. 10:25:59
http://idiisen.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!