2008-12-07 | 18:57:40

Söndag

Kräftan 22/6-22/7

En spännande söndag.
Du är impulsiv och din fantasifullhet påverkar även omgivningen. Händelserikt.

-

Kanske inte nej :P

Gårdagen var mycket trevlig, tacka spice. Åt, drack, spelade med andra ord och snackade en massa skit. Hade dökul.
sov även hos hilda inatt så man är lagom sliten idag. Skulle ha pluggat idag men icke så nicke. ska faktiskt sätta mig nu och göra lite.

Fick även precis ett samtal från tidningen glamour. Höll på att garva ihjäl mig när jag hörde att han som ringde läste innantill på sin dator om vilka erbjudanden man fick. Det var inte ens talspråk. Om man väl ska försöka sälja något via telefon får det förfan låta lite mer proffesionellt eller vad? Han hakade upp sig på ord och allt. Lär dig textjävlen och gör den till din. Verkade inte som att han har gjort en enda redovisning i hela sitt liv. Lät så fruktansvärt tråkigt i den minuten jag "lyssnade" på honom, tur att man kan hålla sig för skratt ibland.

Nej nu blir det plugg på schemat och sen åka hem till lägenheten och krypa ner i sängen bums, har tvättid imorgonbitti! Wopido!

/V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!