2008-12-16 | 12:35:09

Tisdag

Kräftan 22/6-22/7

Större delen av tisdagen går åt till praktiska
saker som du vill sköta om. Och till pyssel i ditt hem.

-

Någerlunda sant, har hållt på här i lägenheten och diskat, städat undan och funderat på hur jag ska ha mina saker.

Om några minuter så kommer tjejerna hit och vi ska hålla på med förberedelser till vår presentation på torsdag. Sen ska vi även sammanställa våra kommentarer till de som vi ska opponera på. Kommer gå bra.

För övrigt så var det jordskalv hemma i skåne imorse. Alex skickade sms till mig halv 7 men när jag vaknade 8 trodde jag att hon ljög så satte på texttvn och fan ta henne hon hade rätt. Sen kom jag på en sak Alex gå ALDRIG och då menar jag verkligen ALDRIG upp så tidigt. Jag tycker det är synd att jag missade upplevelsen för det skulle ha varit asballt.



Förövrigt förtillfället så hatar jag att vara student. Det är en vecka kvar tills vi får studiebidrag och jag är iprincip pank. Får kolla över detta till nästa månad. Iofs så har jag handlat en hel del saker till min lägenhet. Men det är en principsak ändå.

/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!