2008-12-23 | 13:56:06

Tisdag

Kräftan 22/6-22/7

Du har visserligen mycket att göra men
tisdagen kan ändå bli avkopplande och rolig. Ta det lugnt.


-

Dagen började med att stiga upp tidigt och göra vid sig för att åka till Familia med Anna. Det var väldigt trevligt och idag var det inte jag som hade låg iq. Anna hade knappt koll på händer och fötter.
Nu sitter jag här och ska snart paketera in den sista julklappen. Kommer bli superduper bra. Det är sjukt att vi ska fira jul idag och att julafton är imorgon det är sinne. Jesus föddes för snart 2008 år sedan eller är det 2009? :O
Jag önskar mig inte något speciellt iaf så får se vad det blir ikväll.

/ V
  
Två bilder på vårt fina pepparkakshus, TOMTEN ÄR DÖD!
Det är min sida som ser vackrast ut (not)

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!