2008-12-09 | 10:02:51

Tisdag

Kräftan 22/6-22/7

Du skulle trivas bäst med en romantisk tisdag,
men du måste ta egna initiativ om du skall få en sådan.

-

skulle ha varit kul med en romantisk tisdag men det kan man nog glömma :p

Klev ur duschen för ett tag sedan men sitter fortfarande med handduken på mig, så skönt! Känner mig pigg med för den delen. Klev upp halv 8, slängde på mig träningskläderna och sen iväg till sats där jenny väntade på mig. Känns skönt att jag har försökt att komma igång igen efter ett väldigt långt uppehåll :s
Körde lite på löpbandet sen blev det styrketräning. Kändes som ett bra pass så det blir nog det i fortsättningen med. Ska försöka träna 2-3 morgonar i veckan. Får väl se hur det går ;) Har iaf kommit på att det är bra att gå upp tidigt fast att man egentligen inte orkar för man blir så mycket piggare.

Jag ska snart klä på mig för att sedan cykla till maxi och handla mat (!) kylskåpet är ganska tomt. Frysen börjar även tryta. Det jag har att välja mellan som måltider är, hör och häpna: Köttfärs, köttbullar och pasta! Gud vilken variation va? :p
Min inköpslista är lång nu :p

Senare idag blir det att cykla till Nina där vi ska åter igen hålla på med organisationsprojektet. Känns rätt skönt faktiskt, gick bra igår men som Nina rättade mig igår med "ropa inte hej innan du är över bron"

Får se när jag kommer hem och om jag orkar skriva mer ;)

/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!