2008-12-18 | 14:31:23

Torsdag

Kräftan 22/6-22/7

Bra dag för dans, musik, nöjen och humor.
Just nu har du dåligt tålamod med stillsamma stunder.

-

Kan nog stämma ja för ikväll är det fest :)

Redovisningen gick bra. Fick godkänt på vårt projektarbete vilket känns väldigt skönt nu inför julen. Lämnade även in vår kompletering idag så får se vad hon tycker om den. Det var många som var duktiga idag och det är skönt att alla ligger på ungefär samma nivå.

Just nu har jag tagit en paus från packandet / städandet. Det är alltid ett dilemma om vad man ska packa ner och vad man inte ska. Jag ska vara hemma i ca 2 veckor och vettismen. Hur svårt kan det vara liksom. Jag har beslutsångest om vilka kläder som ska med, ska jag ta med mig alla böcker hem och allt sånt onödigt. Får väl packa och sen sålla bort alla onödiga saker.

Ikväll ska jag ut och äta med tjejerna från gruppen plus en annan grupp. Kommer bli übermysigt. Efter det beger vi oss till min lägenhet där vi ska förfesta och sen drar vi ut. Kommer säkert bli asbra!

Nu ska jag fortsätta att städa.

/ V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!