2008-12-04 | 17:06:05

Torsdag

Kräftan 22/6-22/7

Torsdagen blir ganska vardaglig
men avrundningen blir oväntat fin: En romantisk, spännande afton.

-

God eftermiddag.
Imorse var det bara att gå upp tidigt för idag var det redovisning för hela slanten, gick nog bra men det återstår att se :)
Fanns ju de som inte alls var förberedda men det är en annan femma, tråkigt för dem.
Efter redovisningen åkte jag hem till Madde där vi lagade mat och sen blev det lite plugg snack och sen allmänt. Skönt som satan.
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, mår inte så jättebra faktiskt. Blir iaf en dusch och lite sånt.
Måste hitta min mobil med :p vet inte riktigt var den är och ljudet fungerar fortfarande inte så ja good luck liksom:p

uppdaterar kanske senare när jag har något vettigt i skallen :p

/V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!