2008-12-06 | 16:02:18

usch fy och blä

... just så känner jag mig för mintzbergs bok. Jag gillar inte den och jag hade oturen att dra den lotten med hans namn. jag har dessvärre inte pluggat så jättemycket idag attans bananer. Jag har fixat Mintzberg boken men jag har ju ekonomistyrning med. Tar det imorgon.
Ska snart göra vid mig för måste ta ut pengar till ikväll.
Har även gjort en grej till hilding ikväll:p inget speciellt utan bara ja, en sak :p

Ska skriva ner sammanfattningen av de sidorna jag har läst i mintzberg nu. Ha det nice

/ V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!