2008-12-21 | 01:18:28

Söndag

Kräftan 22/6-22/7

Du har för mycket att göra och du får inte det stöd som du hoppats på.
Just nu tål du inte latmaskar.

-

Detta kan nog stämma för morgondagen. Mamma har sagt att vi inte får göra pepparkakshuset fråns det vi har städat ovanvåningen. Jag ska städa ovanvåningen fast att jag inte bor hemma tycker det är orättvist ;) Ska även plugga imorgon så jag kommer att vara en hurtbulle.

I fredags så var det mys hos Reka vännen, stack hem tidigt för mådde inte så superbra. Upp runt 8 och iväg och jobba. Just nu känns det lite så hm det är jäkligt bra att man ändå har ett extra jobb. Det är många som inte har det. Iallafall slutade 5 och hoppade på bussen mot hbg för att ta tåg. Alex hoppade på i Ramlösa. Pappa hämtade oss på stationen och vi kom hem och åt superduper god mat. Mammi och pappi har haft gäster i två dagar i rad när jag har varit hemma. Gud vad jag älskar mammas mat + att jag slipper laga mat själv. Sen bar det av till Karlssons där vi mest slappade och kollade på en film. Mysmys.
Crille fyllde även år. Grattis till dig vännen min ♥

Nu sitter jag här. Blir nog sängen snart för att orka upp imorgon.

Dagens låt är faktiskt poker face med lady gaga. Var sugen på fest idag!


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!