2008-11-26 | 10:36:33

en ny start.

Kräftan 22/6-22/7

Onsdagen blir avkopplande och mysig. Det kan gnistra lite på kärleksfronten, troligen på ett bra sätt.

Det återsår att se om det stämmer.


Jag ska försöka få igång denna bloggen igen, blev så sugen på att skriva när man läser så många bloggar varje dag. Det är mycket som har hänt och mycket som är densamma det har trots allt gått 1½ år.

Just nu sitter jag hemma hos Gabbe och ska snart ta bussen till tandläkaren. Idag ska jag plugga lite och sen packa och städa inför flytten på fredag, det är skönt att jag äntligen får min egna lägenhet. Ett plus är att den ligger mitt inne i Halmstad.
Ska även försöka fixa utseendet på min blogg. Lovar inget iom att det tar sin lilla tid att fixa.

Nu måste jag skynda mig.

/V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!