2008-11-28 | 12:40:05

Fredag

Kräftan 22/6-22/7

Möjligen en spännande dag på kärleksfronten.
I övrigt händer ingenting alls, fredagen blir vardaglig.

Horoskopet stämmer inte alls ;P

Mitt bloggande började ju inte alls bra^^ inget inlägg igår men det finns en bra förklaring till det. jag hade inte internet på hela dagen. Jag var hemma hos Nina hela kvällen och sov även där.
idag hade vi vårt muntliga framträdande, Gick väl helt okej, kunde ha varit bättre. Det är alltid lättast att vara efterklok ^^,
Just nu har jag tagit en paus i mitt packande / städande för att hinna med ett sista blogginlägg i den gamla lägenheten.
Har mycket att stå i nu så.
Kanske uppdaterar ikväll om jag har tid (om jag inte somnar för tidigt också)

/V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!