2008-11-29 | 08:54:05

Lördag

Kräftan 22/6-22/7

Det händer inte så mycket under själva dagen
men kvällen blir oväntat romantisk och spännande.

kanske inte riktigt, blir ner till malmö idag och köpa lite saker till lägenheten. Ikväll ska jag sitta hemma och inte göra någonting.


Nu sitter jag i Gabbes säng och drygar mig. Fick precis reda på att alex inte följer med idag. TACK! Klarar mig utan henne men det är ändå principen.
Nu ska jag äta frukost, har gjort kaffe till Gabbe.

/V


Kommentarer;
Gabbe

Tack för kaffet sis! älskar dig!

2008-12-01 kl. 10:49:19

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!