2008-11-30 | 14:36:22

Söndag

Kräftan 22/6-22/7

En spännande söndag.
Du är impulsiv och din fantasifullhet påverkar även omgivningen. Händelserikt.

NOOT!

Sitter hemma hos mina föräldrar nu. Har haft middag för pappa. myspys.
Jag sov nere i malmö inatt så därför uppdaterade jag inte igår. Handlade endel av det jag behövde på ikea igår så nu ska jag bara fixa det sista. Ska åka tillbaka till Halmstad ikväll så det blir att pula lite granna med lägenheten, packa upp och organisera allt :) Kommer kanske bilder sen ^^,

Imorgon är det skola för hela slanten.

/V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!