2009-04-14 | 17:13:14

jag blir så irriterad



Visst Chris Brown är en helt okej artist men sen misshandeln av Rihanna så har jag bara irriterat mig på killen. Förnekade att han hade gjort det, visst det gör alla men han är en "offentlig person" så han är alltid i rampljuset och det fanns vittnen liksom. Däremot så är det inte det som gör mig mest irriterad. Det som är det sjuka är att det finns tjejer som vill ha Chris nu direkt efter. Ursäkta men vad tänker det med? Det är knappt 2 månader sedan han misshandlade sin dåvarande flickvän brutalt och nu har han enligt ryktena inte bara en ny tjej på g utan två! De kan ju inte skylla på att de inte visst om det om de inte kan skylla att de har varit inlåsta de senaste 2 månaderna och hur troligt är det?! Man får ju bara hoppas att de vet vad de ger sig in på och visst han behöver ju inte misshandla någon igen men man ska ju verkligen ha det i baktanke. Man förändras inte så mycket på två månader!

/ V

Kommentarer;
myrann

Detta har jag nog missat totalt :S

2009-04-14 kl. 18:16:52
http://myrann.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!