2009-04-03 | 19:36:15

jag vill ha

din ryggrad här fäst den i mig

Nu är dagen snart slut och skolan sög som fan. Man förstår absolut ingenting vilket är väldigt frustrerande för man lägger ner tid på att gå dit och det enda man fattar är typ att det är lönlöst att förstå något. Det som var ett plus i dagens skolgång var lunchen då vi åkte till gulan eller vad de kallar det stället här och åt lunch i ute i solen. Det är så mysigt så det finns inte.
 
Eftermiddagen har varit rätt så händelselös förutom att jag håller på att fixa Mauds blogg men det går lite si och så med det. Har även pratat med Christian eller ja vi pratar typ alltid men ändå! Sjukt hur mycket man kan sakna någon så snabbt. I och för sig så var jag hos honom i 4 dagar så man var ganska van vid att ha honom vid sig hela tiden!

Nu är det iaf hockey på schemat, ensam i min soffa med ramlösan och ska fixa fruktsallad sen också!

Saknaden är enorm ♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!