2009-04-10 | 17:05:33

långFREDAG

Kräftan 22/6-22/7

Du vaknar på fel sida men fredagen blir rätt snabbt betydligt trevligare än du hade förväntat dig.



Gårdagen hos Anna var superduper mysig. Riktig tjejkväll med fyra brudar och en massa kakor och popcorn! Finns bara ett ord för vad det var och det är NICE!

Kom hem vid 10 och började smådricka för Alex hade klassfest här. Var väldigt trevligt fast att det finns vissa som är riktiga rötägg! Pratade med Christian ganska länge inatt med så kom i säng vid halv 5 kvart i 5 någonting!

Dagen började inte bra. Jim väckte mig klockan 8 och sen fixade vi hem han och Anton. Kom hem och la mig i sängen igen. Satte på musik och hade fortfarande skype på med Christian och jag vaknade VARJE gång hans mobil vibrerade. Var inte någon bra start på dagen så vaknade helt enkelt på fel sida men det har helt klart blivit bättre och ikväll blir det lite party igen.

Nej nu ska jag gå och titta till kroketterna som vi ska ha till vår grillade mat!

ibland är det svårare än vad jag trodde att det skulle bli men vi klarar det!

/ V ♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!