2009-04-18 | 12:13:51

lördag

Kräftan 22/6-22/7

Bra dag för nöjen men om du inte sätter fart
på omgivningen så kan lördagen ebba ut i inget alls.



Blev inte mycket till uppdatering igår men mådde inte så bra så min kväll bestod av att ligga i soffan hela kvällen. Pratade även med C ♥. Somnade väl vid 1 sen vid halv 3 kom Katarina hem och jag blev skiträdd att det var någon som hade brytit sig in i huset.

Idag vaknade jag nog typ vid halv 9 eller något. Låg och drog mig ett tag sen var det att gå upp för att gå en runda med Cilla och mata hästarna. Kors i taket att jag matar hästar, det är nog de djuren som jag har varit mest rädd för och jag har ALDRIG varit en hästtjej men nu tycker jag att det går ganska bra faktiskt. Kanske ska Vicke bli en liten hästtjej efter dessa två veckorna jag bor här. Vad säger ni om det tjejer?!

Idag så är det inte så mycket på schemat, ska plugga satan i det kan jag säga. Sen måste det städas här för ikväll så ska vi grilla och det kommer lite folk hit. Sen är det maskeradfest men vet inte om jag känner för det så får se hur det blir, allt känns så bull nu när man har insett att man har tenta om 1(!) vecka och 2 dagar. Känns som att jag inte kommer klara denna tentan heller för jag förstår inte ett smack om vad det handlar om. Jag har absolut INGEN aning. Sen hjälper det inte precis att varje föreläsning så sitter man som ett större frågetecken än man var innan.
Kom på att jag ska i alla fall lägga mig "tidigt" ikväll för ska jobba imorgon!

Nej nu blir det åter till pluggandet. Har tagit en alldeles för lång paus, som egentligen jag tycker är kort, från pluggandet.
Tror att dagens kan komma upp sen!

saaaaknaad

/ V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!