2009-04-04 | 11:02:24

lördag

Igår var en riktigt slappekväll. Orkade inte göra fruktsallad men det får väl bli idag istället. Somnade runt 12 men väcktes av att Christian ringde lite innan 1. Var vaken ett tag och pratade med honom men däckade ganska fort vilket inte är så himla ovanligt längre! Drömde en del konstiga saker inatt men allt är ganska flummigt så tar det inte här!
Vaknade lite innan 8 och låg i sängen till typ nu. Har tittat på Christian medan han sover, gud vad bra det är med webcams.

Idag på schemat så står det

  • Stan (måste hitta nya örhängen iom att jag har tappat några)
  • Träna
  • Städa
  • Tvätta

Vilken rolig dag eller inte men den är i alla fall solig som få!

Nu ska jag göra vid mig så jag kan få något gjort här idag!

/ V♥


Kommentarer;
Carez

Råkade nog dammsuga upp ett örhänge igår ^^,

2009-04-04 kl. 12:26:51
http://carez.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!