2009-04-13 | 13:08:14

måndag

Kräftan 22/6-22/7

Måndagen blir trevlig, vardaglig och sällskaplig.
Du åstadkommer bra saker, särskilt vid samarbete.



Vaknade runt 9 idag men låg kvar i sängen till typ 11. Hade inte riktigt någon lust att gå upp vill fortfarande ligga och dra mig men måste få något gjort idag. Jag ska försöka att plugga en hel del, fixa lite med Annas blogg och sen åka hem till Halmstad igen. Orkar inte ta tag i något för tillfället bara. Ska även ta och kolla upp när min moster och morbror kommer hem från Thailand så jag kan boka in att resa upp till Gävle igen. Lite jobbigt med det här att planera. Jag hade gått ifrån det ganska mycket och känner att jag börjar tvingas att planera allt i minsta detalj igen, fast det är sånt man får ta när man har en pojkvän en bra bit ifrån sig själv.

Nu får det vara nog jag ska ta min skol-pärm och börja plugga.

/ V ♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!