2009-04-06 | 09:42:36

måndag

Kräftan 22/6-22/7

Måndagen passar för umgänge, men bara med människor som du delar mycket med.
Stor grälrisk annars.



Godmorgon!
Jag har sovit riktigt gott inatt och vaknade av mig själv över en timme innan mobilen var satt. Nu på morgonen har jag inte gjort så mycket för det utan mest surfat runder och pratat med mamma.
Idag ska jag först jobba några timmar, vilket är superkul! Trivs verkligen där! Sen ska jag cykla hem till Nina och vi ska åka till Väla. Känns som att det var en evighet sen jag var där. Kommer nog att vara mycket folk där i och med att det är påsklov hemma men jag har klarat sånt innan!

Sen står det inte mycket mer på schemat! Får se när jag är tillbaka från Skåne ♥, kanske hinner med ett träningspass!


En perfekt sommarfest med brudarna, miss it ♥


/ V ♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!