2009-04-10 | 22:58:07

nästan natta

tja!

Jag har väldigt trevligt ikväll men mina tankar går ändå till min pojkvän Christian som tillbringar sin långfredagskväll på akuten för ett brutet nyckelben. Helt sjukt hur mycket jag saknar den killen. Det är inte många som har lyckats men jag är totalt jävla ner kärad i den killen.  Det är faktiskt så att det känns helt rätt. Saknar honom som fan med och det är inte lätt alltid att motivera sig själv att det ska fungera men varje gång man pratar med eller ser honom så blir man mer övertygad. Bara jag tänker på honom så ler jag inombords och blir riktigt glad. Det var verkligen längesedan jag kände såhär mycket för en person som Christian och jag tror verkligen på oss fast att det är en ganska bra bit emellan oss.
Avslutningen på detta blogginlägg blir en text som Christian skickade till mig häromnatten som jag blev riktigt glad över när jag läste.

Vaknar du så, är det bara tt skicka ett sms, tycker om dig jätte mycket. Vill vara med dig 24/7, hoppas du förstår hur ja mena :P Kanske inte limma fast mig vid dig men ja :P Hoppas vi ses i helgen, kommer nog inte sova så bra, kommer bara ligga och vänta på att chefen ringer.. Hur som haven, sov så sött. Christian ♥ Viktoria

Det blev inte som han ville däremot. Jag är utan min Christian i helgen vilket suger ganska stort. Säger som han, vill vara med honom 24/7

/V

Kommentarer;
Carez

DU ÄR UNDERBAR. <3

2009-04-11 kl. 14:16:15
http://carez.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!