2009-04-15 | 10:20:02

onsdag

Kräftan 22/6-22/7

Du är impulsiv och framåt, riktigt energisk.
Just nu finns det inte mycket du inte kan lyckas med.



God morgon!
Som igår så vaknade jag tidigt typ lite innan 7. Låg i sängen och tänkte på vad jag skulle göra idag, är ju helt "ledig". Skickade iväg ett sms till Gabbe och bestämde mig för att åka ner dit till dem idag, lite impulsivt där, och ska åka snart så blir bara ett kort inlägg för tillfället.
Vad som händer idag är oklart vet bara tågresorna fram och tillbaka!
Kommer mest troligt en uppdatering ikväll fast det beror på när jag kommer hem och om jag är trött. Ska leka med Leon idag!


Agnes igår när vi busade med hennes boll!


/ V


Kommentarer;
Carez

Hunden är nästan lika söt som dig :)

2009-04-16 kl. 00:14:28
http://carez.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!