2009-04-09 | 10:43:05

skärtorsdag

♥Kräftan 22/6-22/7

Ingenting fungerar, i alla fall inte som du vill. Det är inte sannolikt att du blir nöjd med något alls.



Blev ingen uppdatering igår, var inte ritkigt på humör. Var i allafall i Helsingborg hos tandläkaren. Mitt allra sista besök där. Gjorde inte mycket mer igår typ deppade lite och tittade på hockey. Jag och Christian skypade varandra också så nu känns det lite mer verkligt när man kan prata med varandra istället för att bara skriva!

Idag så ska jag åka hem till SKÅNE och ska vara där tills på måndag! Vet bara lite av vad helgen har att erbjuda! Ikväll ska jag hem till Anna och mysa och titta på film! Imorgon blir det plugg på dagen iaf och sen får vi se på kvällen. Lördag blir det först Mölle och sen grillkväll med det gamla härliga gänget! Söndag blir det väl bakis dag eller något och på måndag åker jag tillbaka till Halmstad igen.

Idag skippade jag även skolan för att plugga hemma och packa/städa.

Nu ska jag fortsätta med mina sysslor!


/ V ♥

Kommentarer;
Elena

Ja, hotellet är från cypern.

Du har också varit där, ser jag. (:

2009-04-09 kl. 10:59:10
http://ellisono.blogg.se/
Carez

We ♥ Skype



I ♥ U

2009-04-09 kl. 11:01:30
http://carez.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!