2009-04-12 | 20:52:36

söndag

Tjena!
Blev inget inlägg igår men det var brist på tid för det. Åkte till mina föräldrar som campar i Mölle vid halv 11 på förmiddagen. Kom hem runt 5 och då var det bara att börja göra vid sig för jag skulle till Kallin på grillkväll! Hade riktigt kul och härligt att träffa det gänget. Följde med Crille hem och sov där för ville inte sova själv hemma. Kom hem vid halv 11 och mådde inte hallon. Låg i sängen till ca halv 7 ikväll då jag kom på att jag nog hade vaknat till liv igen. Alex kom även med min kvällsmat då, överraskningskvällsmat om man säger så. Min lillasyster har sina stunder!

Just nu ligger jag i soffan och tittar på wipeout och smsar med Christian. Är även ensam hemma vilket suger. Gillar inte att sova själv i detta huset längre. Känns så stort om man jämför med min lilla lägenhet! Men men så är det!



/ V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!