2009-04-19 | 17:22:37

söndag

Kräftan 22/6-22/7

Söndagen bjuder på kärlek, spänning och en hel del skratt.
Du tänker också mycket på sommarplaner.



Hejhej!
Dagen började med att jag vaknade vid halv 9 av att Katti gick ut. Låg kvar i sängen och degade och gick sen ut med Cilla. Gjorde vid mig och slöade till typ halv 12 då det var att köra iväg till jobbet och jobbade till 3. Älskar verkligen att jobba ibland förstår jag inte själv varför jag pluggar men det tycker jag också om!

Just nu ligger Katti bakis i soffan och jag sitter och degar framför denna dumburken. Pratade med hennes föräldrar innan och jag vill också utomlands! Man vill så mycket men kan så lite! Får vänta tills jag blir äldre helt enkelt!

Resten av dagen så kommer det väl att stå pluggande på schemat! Måste verkligen plugga men jag har inte orken till det vilket suger stort! Är även riktigt trött idag, vet inte riktigt varför men så kan det vara ibland. Känns som att det går i vågor med.

Nu ska jag lägga mig i sängen med mina makro papper! Hörs kanske senare!

/ V ♥

Kommentarer;
Elena

Åh. Vad tyckte du om Cypern? (:

2009-04-19 kl. 23:29:18
http://ellisono.blogg.se/
christian

Du är så söt när du sover ;) <3

2009-04-20 kl. 02:09:32
http://carez.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!