2009-04-26 | 12:50:53

söndag

Kräftan 22/6-22/7

Om du tar det lite varligt kan söndagen bli romantisk.
Egentligen passar den dock bättre för nöjen.



Dålig uppdatering jag vet men det har jag även förvarnat. Jag sitter här och är så ofantligt trött på makro skitet så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Det känns som att det är skit i vilket för det går inte in. Jag fattar inte det helt enkelt! Imorgon kommer jag väl gå efter 40 minuter eller något.

Dagen kommer bestå mestadels av att plugga. Även om jag inte kommer klara det så lägger man en grund för nästa gångs pluggande. Nu ska jag väl gå och äta något så att jag inte är helt död när jag väl ska börja plugga igen!

/ V ♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!