2009-04-05 | 21:19:32

söndag

Dagen började med att jag vaknade vid 11 men låg kvar i sängen väääldigt länge vilket även är skönt ibland. Eftermiddagen bestod av att jag röjde upp lite här, städade inte precis vilket jag borde ha gjort. Har även ätit upp min fruktsallad som jag gjorde igår. Var inte lika god idag som igår.
Fixade med Mauds blogg idag med så nu har hon fått sin nya layout, hoppas verkligen att hon blev nöjd!
Till kvällsmat gjorde jag en romantiskmiddag för en person och det var fläskfilé, potatisklyftor och morötter i ugnen och vitlöksbröd. Var riktigt gott!

Nu ikväll händer inte så mycket. Tittar lite på Gossip Girl och pratar med Anna på msn!


Kände för en liten oldie pic,


/ V ♥


Kommentarer;
Sandra

svar: Jo det är fint här med :) haha det är inte lätt när datorn inte vill va man själv vill :p

2009-04-05 kl. 22:32:37
http://zaandrah.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!