2009-04-21 | 19:25:45

tisdag

Kräftan 22/6-22/7

Tisdagen blir riktigt romantisk, i alla fall om du väljer att gå den vägen.
Gott om trevliga händelser.



God kväll!
Dagen började med att jag vaknade och kände mig riktigt sjuk. Hade värsta huvudvärken och kändes som att jag hade feber. Knaprade i mig några tabletter för att försöka bli någerlunda bra tills det att jag skulle köra till skolan. Katti kom hem runt 10 och skulle hämta idrottskläder hon hade glömt. Jag skulle ut och gå med Cilla vid den tiden med så vi sa hejdå och jag gick. Kom på efter ett tag att jag hade glömt ta med mig nyckeln så hoppades på det bästa att Katarina inte hade låst dörren men ack så fel jag hade. Jag var utelåst. Ringde och tillsist fick jag tag på henne. Var inte mycket mer än att hon fick köra tillbaka som tog ca 20 minuter så lite över 11 var hon hemma igen. Jag hade inte gjort mig i ordning heller och blev inte så mycket av det heller. Gjorde en macka snabbt och sen var det att köra Katarina till skolan och sen vidare mot Halmstad.

Skolan sög ganska mycket stack vid 2. Var och handlade lite smågrejer och hämtade posten sen åkte jag hit igen. Hade bestämt mig för att jag skulle äta våfflor till kvällsmat och de blev riktigt goda för att ha blivit tillagade av mig. Katarina kom hem en sväng innan hennes träning. Vi slappade mest. När Katarina skulle iväg så stack jag ut med Cilla och det blev en runda på nästan en timme. Borde ta mig friheten i halmstad också och gå ut och gå långa runder men jag gör inte det. Dumt nog.

Nu ska jag läsa lite ur makrohäftet och sen blir det tv för hela slanten, lite Christian-tid kan jag nog slänga in med! ♥

/V

Kommentarer;
Carez

Christian-tid gillar vi (=

2009-04-23 kl. 00:35:09
http://carez.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!