2009-04-28 | 12:44:01

tisdag

Kräftan 22/6-22/7

Ingen märklig tisdag men på kvällen kan
det hända något som verkligen får dig på soligt humör.


Hej hej!

Nu är tenta perioden över så nu kommer jag att uppdatera mera igen!
Igår var det som sagt tenta och hur den gick vet jag inte riktigt. Kan båda ha gått bra och dåligt, känns däremot mer åt det bra hållet! Får se om typ 2-3 veckor om det verkligen gick bra eller inte.
Efter tentan bestämde vi oss att åka till gulan och fika lite. Det var ganska bra väder så vi kände för att spela lite minigolf. Hade väldigt trevligt enligt min mening. Sen var det ett plus att jag vann med. Var verkligen längesedan jag vann en minigolf runda.

Vid 3 hämtade jag Katarina i skolan och vi åkte till skopunkten där hon shoppade loss. Jag gjorde det inte för vet vilka skor jag vill ha så de ska jag köpa sen. Antingen dessa söta Fred Perry eller de supersöta Lacoste.

 

När vi kom hem så tvättade jag bilen och sen gjorde vi kyckling och pommes till kvällsmat. Vi städade även huset så nu är det dugligt igen. Vi satte igång tvätt och sen diskmaskinen och efter ett tag så vips så gick det en propp! Vi gick ut och tittade i proppskåpet och nej där hade det inte gått någon propp. Vi letade även isönder oss efter nya proppar! Efter ett tag så skickade hon ett sms tills in pappa. Tyckte lite synd om honom för klockan var typ 4-5 i Thailand. Han svarade däremot och han tyckte att vi skulle kontakta grannen men vi gick ut där i regnet och jag fick upp proppskåpen och där låg alla propparna! Vi hittade den proppen som var isönder och sen fungerade allt som det skulle!

Idag händer det inte så mycket ska ta det ganska lugnt. Har varit ute med djuren och ska väl snart äta en liten bit mat!
Blir nog en dagens lite senare!

Nu är det bara en vecka sen åker jag :D

/ V

Kommentarer;
Christian

Mindre än 1v ;)

2009-04-28 kl. 16:40:49
http://carez.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!