2009-04-07 | 20:01:29

tisdag

Blev ingen uppdatering igår kväll. Hade planerat men kom hem från nina runt kvart i 9 och vid kvart i 10 så sov jag som en sten. Vaknade tidigt imorse men låg och drog mig i sängen. Fick reda på min tenta, var 4 poäng från G så ska kolla på genomgången om man kan få 4 poäng men annars tar jag den i sommar. Kändes rätt jobbigt att kugga men tur att man har personer som finns där för en ♥.
Skolan idag kändes halvt meningslös men men jag hade Christian och vi slutade en timme tidigare vilket var skönt. Stack till gulan och fikade. Kom hem och pratade med Emmy och bestämde mig att hänga med henne på gymmet. Tog det ganska lugnt idag. 
Kvällen består av hockey och lite plugg tänkte jag!



/ V ♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!