2009-04-16 | 11:05:38

torsdag

Kräftan 22/6-22/7

Torsdagen blir spännande, nästan vad som helst kan hända.
Du har tur i kärlek och tur med pengar.



God förmiddag!
Vaknade idag med ett inte allt för bra humör, varför vet jag inte men så är det ibland, men det är bättre nu. Dagen som kommer har inte så mycket på schemat utan jag ska städa, packa och sen åka till min kusin som jag ska bo hos i typ 2 veckor för hennes föräldrar åker till Thailand. Jag är inte lite avis om man säger så. Får se hur mycket jag uppdaterar idag beroende på hur kvällen ser ut.

/ V ♥

Kommentarer;
ävelicious

ja den är kanon bra! jo gillar jag med skarpt :D

2009-04-16 kl. 21:08:30
http://evehedberg.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!