2009-04-20 | 15:18:55

Måndag

Kräftan 22/6-22/7

Ta initiativet om du vill få full utdelning av måndagen.
Det är som ledare du lyckas allra bäst.



Blev inte så mycket mer uppdatering igår. Jag och Kattis var mest sega och kollade på tv. Somnade väl vid 12. Vaknade tidigt imorse och märkte att Katti hade försovit sig så väckte henne sen låg jag kvar i sängen ett litet tag. Tyckte att Christian skulle gå upp och göra något vettigt men det tyckte inte han så han somnade om!

Idag har jag pluggat endel men vet inte riktigt om jag fattar det ändå :/ Blir att stört nöta det de närmaste dagarna som sagt tenta på måndag vilket SUGER stort! Har endel föreläsningar nu i veckan med. Känns lite sådär med det. Man vill ju sitta och råplugga på skitet. Så är det i alla fall.

Jag har även varit och gått en runda med Cilla, missade en kofta så gick och frös! Man kan inte vara smart alltid, var faktist varmt på altanen! Nu ska jag plugga lite igen!

Här kommer två bilder från ihelgen!


tomtens hora grillar ;)


cilla typ världens lugnaste hund!



/ V ♥


Kommentarer;
Christian

Hade varit vaken om du legat brevid mig <3

2009-04-20 kl. 21:30:36
http://carez.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!