2009-08-15 | 10:28:42

lördag

Kräftan 22/6-22/7

Romantisk och trevlig lördag som håller ett riktigt lågt tempo,
i varje fall om du får bestämma själv.



Den senaste veckan har varit väldigt fullspäckad med saker att göra!

Förra lördagen bjöd först på släktträff och det var många okända släktingar! På kvällen åkte jag och Christian till Hemmeslöv där hans föräldrar hade anlänt! Det blev grillad mat och lite plockepin för att sen avsluta kvällen med en film!
På söndagen så jobbade jag och sen blev det en tur på familia. Åter till Hemmeslöv och en film på kvällen.

I måndag så åkte vi till klippan för att äta gott och cykla dressin, vilket familjen Hillgren aldrig har gjort! Stannade kvar där ett tag på kvällen. Jag och Christian kom fram till att våra föräldrar är ganska lika varandra!

Tisdagen bjöd på en rundvandrin i Halmstad och en fikapaus på espressohouse!

I onsdags så gick vi upp tidigt för att åka till Ullared. Var inte mycket folk för att vara ullared men vi kände att där ändå var för mycket folk så vi blev klara ganska tidigt. Blev även en tur inom mq-outletten. På kvällen åkte jag och Christian till Klippan för han skulle fixa lite med hans dator. Det blev även en tur till familia där jag köpte lite hårprodukter!

I torsdags fick vi en dille och åkte till danmark. Vi hade verkligen tur med vädret. Vi satt ute på en uteservering och bestämde oss för att åka hem. Precis när vi hade kommit in på stationen för båtarna så öppnade sig himlen!
Jag fyndade i dk en source flaska för 125 kr! Inte så pjåkigt!
På kvällen åkte jag och Christian till Halmstad för han skulle fixa bilen på morgonen därpå!

Fredagen bestod av att vänta på Christian och sen bege sig till Hemmeslöv igen. Det bestämdes att vi skulle ta en tur till Båstad och äta glass! Glassen var otroligt god och vädret kunde inte ha varit mycket bättre! Vi stannade kvar till halv 9 sen var det att säga hejdå till Christians föräldrar!

Har varit en riktigt bra vecka enligt mig! Idag blir det jobb. Är väldigt ensamt med då Christian är i Klippan för att han skulle jobba idag och imorgon så det blir ytterligare en natt ensam.

/ V ♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!