2009-08-24 | 18:44:20

måndag

Kräftan 22/6-22/7

Måndagen börjar trist men kvällen blir riktigt fin.
Känsliga samtal bör helst ske efter klockan nio.



Godkväll!
Står på jobbet nu och har ingenting att göra innan stängning! Har inte hänt speciellt mycket denna dagen om jag ska vara ärlig. Har däremot sålt en hel del mobiltelefoner idag vilket vi vanligtvis inte brukar göra!

Har blivit dåligt med uppdateringar men har haft väldigt lite tid över i och med att jag har både nollningen och jobbet för tillfället! Ska även få lite tid med Christian men även det blir dåligt i och med att han jobbar kväll/natt. Sen har jag även fått lämna in min dator på service igen! Det suger men så är det!

Denna veckan består i princip bara av jobbet och nollningen. Så kommer väl vara väldigt lost denna veckan med!

Nu ska jag börja förbereda för stängning!
Lön imorgon :D

/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!