2009-08-03 | 19:59:08

måndag

Kräftan 22/6-22/7

En spännande måndag med roliga replikskiften och intressanta möten.
Dessutom blir det gott om passion nu.



Måndag idag och dags för jobb igen! Fick faktiskt kämpa mig upp från sängen. Alltid jobbigt att lämna en varm och härlig säng för att åka äckelpäckel bussen till jobbet! Sen blev det lite sent igår med! Jag och Christian kollade på Allting flyter! Den var väl helt okej men slutet var bland det sämsta som jag har sett! Slutade abrupt! Förövrigt så kollade vi även på Hangover igår! Den var riktigt rolig! Rekommenderas lätt!

Idag efter jobbet så kom Christian och Alex och hämtade mig så var hemma tidigare än vad jag skulle, vilket var skönt. Nu snart så ska vi köra alex och soph till örkelljunga och sen ska vi hem och mysa! Blir inte mycket mer i och med att jag ska upp sju imorgon igen!

Annars händer det faktiskt inte så mycket, har min sista vecka i Klippan nu sen blir det Halmstad på allvar igen! Ska även försöka plugga lite igen så att jag kan göra min jäkla tenta! Har även blivit lite smått beroende av FarmVille!

Nej nu ska jag kila bort till sängen och mysa lite innan vi ska köra iväg!

/V ♥

Kommentarer;
Christian

Ska fixa så dom stänger ner farmeville. Skit sak.

2009-08-04 kl. 14:02:08
http://carez.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!