2009-08-19 | 09:37:38

onsdag

Kräftan 22/6-22/7

Mest handlar det om din ekonomi eller kanske ditt jobb.
Du är nöjd med resultatet vid dagens slut.



Godmorgon!
Dagarna passerar riktigt fort! Just nu så är det väldigt mycket inför nollningen känns det som! I måndags var det kickoff och det blev endel dricka där ja! Mådde lite halvbra igår men det var ju möte inför nollningen så var tvungen att stiga upp ur sängen. När jag kom hem från det så somnade jag i soffan men efter många om och men så jagade Christian mig till sängen där vi sov ett bra tag till! När vi vaknade så kom jag på att vi skulle grilla på stranden, åkte till maxi för att inhandla mat. Sen kom vi båda överrens om att det blåste kanske lite mycket där så vi åkte hem och la oss vid nissan istället! Var väldigt mysigt!
Gjorde inte mycket mer igårkväll. Jag lästa i alla fall lite till på boken Ps i love you! Riktigt bra.

Just nu så ligger min gosegris och sover, han är en sjusovare medans jag vaknar i princip så fort det blir ljust! Jag har hunnit med Farmville och titta runder på lite olika blogg sidor!
Idag så blir det ännu en inför nollningsdag, ska träffas vid 11 och bestämma lite olika lekar! Detta kommer att bli kul!

Nu blir det frukost!

/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!