2009-08-05 | 17:07:22

onsdag

Just nu sitter jag på jobbet och har bara 45 minuter kvar! Det ringer absolut ingenting idag så det är skönt på sitt sätt! Skulle velat ha åkt hem men det gick inte!

Igår gjorde jag inte så mycket jag och Christian somnade runt 10 vilket är väldigt ovanligt för båda två av oss! Däremot var det riktigt skönt!
Idag när jag kommer hem så blir det faktiskt lite pluggande, har tenta om en vecka! Sen blir det väl bara att mysa med Christian idag igen!
Till helgen blir det kanske utgång och sen på lördag så blir det först släktträff och sen ska jag och Christian bege oss till Båstad för hans föräldrar kommer ner till Skåne! Ska bli väldigt trevligt!

Nej nu måste jag jobba igen!

/ V ♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!