2009-08-06 | 20:09:05

torsdag

Kräftan 22/6-22/7

Torsdagen blir livlig och skapar känslor som du inte hinner bearbeta,
så kvällen blir en smula turbulent.



Godkväller!
Just nu sitter jag med min dator i sängen för jag ska plugga. Går väl lite sisådär med det. Ska även packa ikväll och baka negerbollar (det är negerbollar enligt receptet!). Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt men lär väl få vara vaken väldigt länge så att jag har lite mystid med Christian också. Han är förövrigt och jobbar nu så jag har lite tid för mig själv, inte så roligt dock!

Imorgon är det nästsista dagen, räknar egentligen det som sista för på söndag är det bara 5 timmar! Sen börjar skolan igen! Har faktiskt tjuvkikat på schemat och har inte så mycket föreläsningar men blir väl desto mer plugg hemma! Har lovat mig själv att ta tag i den delen nu faktiskt!

Nej nu ska jag läsa igen om mikro skitet en gång så att min packning och bakning kan starta!


I love you!

/ V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!